Mijn Cazas Wonen

Regel uw huurzaken online

U regelt uw huurzaken snel, gemakkelijk en veilig op het moment dat het u uitkomt. Op deze pagina ziet u een overzicht wat u allemaal online zelf kunt doen. Voor sommige zaken moet u eerst inloggen.

Heeft u nog geen account? Maak een account aan op Mijn Cazas Wonen.

Veel gevraagd over Mijn Cazas Wonen

Hoe activeer ik of log ik in op mijn account bij Mijn Cazas Wonen?

Algemeen

Inloggen
Heeft u al een account?

  1. Ga op de homepage naar Mijn Cazas Wonen.
  2. Klik op Naar Mijn Cazas Wonen.
  3. Vul uw e-mailadres en wachtwoord in en klik op Inloggen.

Account activeren
Nog geen account?

  1. Ga naar Maak account aan.
  2. Vul uw gegevens en de activatiecode in.
  3. Geen code ontvangen? Neem contact op.
  4. Maak een wachtwoord met minimaal 8 tekens, 1 hoofdletter, 1 kleine letter en 1 cijfer.
  5. Klik op Activeren. Uw account is nu actief.

Ik kan niet inloggen op Mijn Cazas Wonen. Wat kan ik doen?

Algemeen

Controleer of uw e-mailadres juist is ingevuld. Gebruik het e-mailadres dat bij ons bekend is.
Zijn uw gegevens nog niet in ons systeem? Neem dan contact op. Wij passen dit voor u aan. U kunt daarna binnen 2 werkdagen uw account activeren.

Wat gebeurt er met Mijn Cazas Wonen account bij relatiebreuk of overlijden?

Algemeen

Zorg dat alleen u toegang heeft tot uw eigen gegevens
Zodra de contractwijziging heeft plaatsgevonden, kan de vertrekkende huurder zijn of haar gegevens niet meer inzien. Deze zijn de dag na de wijziging geblokkeerd. De achtergebleven huurder raden wij aan om het wachtwoord of e-mailadres te wijzigen. Zijn of haar gegevens zijn natuurlijk nog wel te zien. Zie onderstaande voorbeelden.

Situatie 1: E-mailadres vertrekkende huurder
Is uw account bij aangemaakt op het e-mailadres van de vertrekkende huurder? Wij adviseren u om een nieuw account aan te maken. Dit kunt u doen door op onder het tabblad te klikken op de link “Zelf aanmaken”. Zorg er wel voor dat u eerst uw juiste e-mailadres bij uw profielgegevens heeft ingevuld.

Situatie 2: E-mailadres achtergebleven huurder
Is uw account bij aangemaakt op uw eigen e-mailadres, dus dat van de achtergebleven huurder? Wij adviseren u het wachtwoord van uw account te wijzigen. Dit kunt u doen door op onder het tabblad op “Ik ben mijn wachtwoord vergeten” te klikken en de instructies te volgen.

Ik heb een nieuw e-mailadres. Hoe geef ik dat door?

Algemeen

Log eerst in met uw oude e-mailadres op Mijn Cazas Wonen.
Ga naar ‘Mijn instellingen’ en geef daar uw nieuwe e-mailadres door.
U ontvangt een bevestiging op uw nieuwe adres. Klik op de link in de e-mail om voortaan met uw nieuwe e-mailadres in te loggen.

Heeft u geen account op Mijn Cazas Wonen?
Maak een account aan of geef uw nieuwe e-mailadres door via contact. Wij stellen enkele verificatievragen ter controle.

Let op: u kunt per woonadres maar één account aanmaken op één e-mailadres.

Wat kan ik doen met mijn account op Mijn Cazas Wonen?

Algemeen

U regelt uw huurzaken snel, gemakkelijk en veilig wanneer het u uitkomt.
U kunt eenvoudig uw telefoonnummer, e-mailadres of bankrekeningnummer wijzigen.
Op de Ik huur-pagina ziet u welke zaken u nog meer online kunt regelen. .