Niet tevreden

Bent u huurder van Cazas?

Gerelateerde vragen

Ik heb een klacht over Cazas Wonen. Hoe kan ik deze indienen en hoe wordt deze behandeld?

Algemeen

U kunt uw klacht via de volgende link indienen: Niet tevreden
Uw klacht wordt naar de juiste persoon binnen Cazas Wonen gestuurd. Binnen vier weken krijgt u bericht van ons.

Vindt u dat wij uw klacht niet goed hebben afgehandeld? 
U moet wel altijd eerst uw klacht schriftelijk bij ons hebben ingediend. Wij moeten namelijk de kans krijgen om uw klacht eerst zelf op te lossen. Bent u niet tevreden over hoe wij uw klacht afhandelen? Of krijgt u binnen vier weken geen inhoudelijke reactie op uw klacht? Dan kunt u bij de klachtencommissie terecht. Dit kan alleen schriftelijk. Meer informatie kunt u vinden op de website van de regionale klachtencommissie.

Heeft u klachten over de afhandeling van een reparatieverzoek of bijvoorbeeld de huurprijs, onderhoud of servicekosten?
U kunt dan een klacht indienen bij de Huurcommissie

Meer over dit onderwerp

Bij wie kan ik terecht met een klacht over Woonruimteverdeling?

Algemeen

U kunt terecht bij de Klachtencommissie Woonruimteverdelingsysteem.
Zij behandelen klachten over de werking en uitvoering van het woningaanbodsysteem. U kunt daarbij denken aan: de voorlichting, de behandeling van uw reactie op een woning en de verantwoording van toegewezen woningen op WoningNet.

Brochure Klachtencommissie door SWRU

 

Meer over dit onderwerp

Ik ben niet tevreden en daarom betaal ik mijn huur niet. Mag dit?

Algemeen

U kunt schriftelijk een klacht indienen, maar de huur moet u wel betalen. U kunt dit eenvoudig regelen door in te loggen op uw account bij 'Mijn Cazas Wonen'. Mocht u nog geen account hebben, dan kunt u deze aanmaken via deze link.
Meer informatie kunt u lezen op Brochure Klachtencommissie door SWRU of  op de

hier

.
Meer over dit onderwerp