Algemeen
Zorg dat alleen u toegang heeft tot uw eigen gegevens
Zodra de contractwijziging heeft plaatsgevonden, kan de vertrekkende huurder zijn of haar gegevens niet meer inzien. Deze zijn de dag na de wijziging geblokkeerd. De achtergebleven huurder raden wij aan om het wachtwoord of e-mailadres te wijzigen. Zijn of haar gegevens zijn natuurlijk nog wel te zien. Zie onderstaande voorbeelden.
Situatie 1: E-mailadres vertrekkende huurder
Is uw account bij aangemaakt op het e-mailadres van de vertrekkende huurder? Wij adviseren u om een nieuw account aan te maken. Dit kunt u doen door op onder het tabblad te klikken op de link “Zelf aanmaken”. Zorg er wel voor dat u eerst uw juiste e-mailadres bij uw profielgegevens heeft ingevuld.
Situatie 2: E-mailadres achtergebleven huurder
Is uw account bij aangemaakt op uw eigen e-mailadres, dus dat van de achtergebleven huurder? Wij adviseren u het wachtwoord van uw account te wijzigen. Dit kunt u doen door op onder het tabblad op “Ik ben mijn wachtwoord vergeten” te klikken en de instructies te volgen.