Kwaliteits- en Procescoördinator Financiën (regio Utrecht)

Heb jij ervaring met financiële administratie en het aansturen van deze werkzaamheden op een coachende en resultaatgerichte manier? Denk je graag mee en zie je kansen voor optimalisatie? Breng je enthousiasme en vind je het leuk om mensen mee te nemen en te begeleiden bij verandering? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen

Als Kwaliteits- en Procescoördinator Financiën zorg je voor de directe aansturing van het team huuradministratie en service en stookkosten. Op de afdeling wordt de huuradministratie verwerkt en afrekeningen van service- en stookkosten opgesteld. Jij coördineert proactief de verschillende processen binnen de afdeling. Samen met het hele team lever je een grote bijdrage aan de betaalbaarheid en het thuisgevoel van onze bewoners. Daarnaast denk je mee hoe we de werkzaamheden beter en slimmer kunnen organiseren.

Je belangrijkste taken zijn:

  • Je coacht en begeleidt medewerkers en geeft vertrouwen om zelfstandig de werkzaamheden op te pakken.
  • Je zorgt voor een optimale samenwerking binnen jouw team en zoekt de verbinding met andere afdelingen.
  • Je bespreekt de resultaten van het team met jouw teammanager, draagt verbetervoorstellen aan en adviseert bij automatiserings- en informatievraagstukken.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt (met het team) voor vragen van onze bewoners.
  • Je zorgt voor doelgerichte procesbeschrijvingen en werkinstructies op het gebied van de huuradministratie en service- en stookkosten.

Het team bestaat uit vier enthousiaste medewerkers. Je rapporteert aan de teammanager financiën en bent onderdeel van het bedrijfsonderdeel Financiën en Bedrijfsvoering. 

 

Dit heb je nodig

Je beschikt over een coachend begeleidende stijl en brengt energie. Je bent kritisch op de inhoud en maakt gemakkelijk contact en verbinding. Je ziet kansen voor verbetering en haalt energie uit het meedenken over procesverbeteringen, automatisering en het optimaliseren van de interne samenwerking. Je doet dan ook graag een beroep op jouw sterke communicatieve vaardigheden.

Verder vragen wij:

  • Een afgeronde financiële hbo-opleiding.
  • Ervaring met procesgericht werken en het coördineren van financiële administratieve werkzaamheden.
  • Kennis van de huuradministratie, service- en stookkosten en relevante wet- en regelgeving is een pre.
  • Affiniteit met data gedreven werken.
  • Je bent 28-36 uur per week beschikbaar.

Dit geven we jou

Een invloedrijke rol waar je impact hebt en je het verschil maakt met jouw persoonlijkheid. Daarnaast is het een leuk gevarieerde full time functie binnen een mooie corporatie vol ambitie. We zijn een organisatie in ontwikkeling en daardoor is er veel ruimte om te bouwen en voor eigen initiatief. Binnen Cazas Wonen zijn de kernwaarden niet voor niets: Samen, Durven, Doen.

Daarnaast geven we jou:

  • Een brutomaandsalaris tot maximaal € 5.897, - op basis van een 36-urige werkweek (schaal J CAO Woondiensten) + een eindejaarsuitkering.
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband.
  • De mogelijkheid om hybride en 4*9 uur te werken.
  • Reiskostenvergoeding, laptop en telefoon.
  • Een loopbaanontwikkelingsbudget van € 900,- per jaar (bij een fulltime dienstverband).

Over Cazas

Samen met zo’n 200 collega’s bouwt Cazas aan een gezonde en ambitieuze organisatie die verantwoordelijkheid durft te nemen in de huidige krappe woningmarkt. Cazas verhuurt 17.000 woningen die verdeeld zijn over de gemeenten IJsselstein, De Ronde Venen, Montfoort, Woerden en Utrecht.

Samen sterk voor werkgeluk

Verschil verbindt en verrijkt ons en onze wijken. Ons doel is dat medewerkers zich met lef en plezier inzetten vanuit expertise en talent om het samen elke dag nog beter te doen voor onze bewoners.

Wij geloven in de kracht van diversiteit en inclusie en nodigen iedereen van harte uit om te solliciteren, ongeacht achtergrond, leeftijd, genderidentiteit of andere kenmerken.

Bij gelijke geschiktheid geven wij bovendien voorrang aan kandidaten met een afstand tot de arbeidsmarkt.

Interesse?

Kom jij je sterk maken voor woongeluk? Solliciteer dan direct via de link!

Wil je meer weten? Bel of mail onze corporate recruiter Carlijn Mutgeert via: 06-83610534 of carlijn.mutgeert@cazaswonen.nl