Ik heb een klacht over Cazas Wonen. Hoe kan ik deze indienen en hoe wordt deze behandeld?
Algemeen
U kunt uw klacht via de volgende link indienen: Niet tevreden?
Uw klacht wordt naar de juiste persoon binnen Cazas Wonen gestuurd. Binnen vier weken krijgt u bericht van ons.
Vindt u dat wij uw klacht niet goed hebben afgehandeld?
U moet wel altijd eerst uw klacht schriftelijk bij ons hebben ingediend. Wij moeten namelijk de kans krijgen om uw klacht eerst zelf op te lossen. Bent u niet tevreden over hoe wij uw klacht afhandelen? Of krijgt u binnen vier weken geen inhoudelijke reactie op uw klacht? Dan kunt u bij de klachtencommissie terecht. Dit kan alleen schriftelijk. Meer informatie kunt u ook op de website van de regionale klachtencommissie vinden via
website Regionale klachtencommissie
.Heeft u klachten over de afhandeling van een reparatieverzoek?
U kunt dan een klacht indienen bij de Huurcommissie. Meer informatie kunt u vinden op hun